1
FFX. Luftskepp?
Postat av MufF1N den 22 Juli 2006, 03:44
10 kommentarer · 146 träffar
Hej hej. Jag har lirat FFX ett tag nu men det värkar vara vissa saker jag missat i spelet lr ngt. Jag ser överallt att man ska åka hit och dit med ett luftskepp och sånt. Jag ligger på Lady yunalesca nu och jag har aldrig åkt ett luftskepp förutom när man åker från al bhed staden när den förstörs..
Jag undrar om jag på något sätt missat det här luftskeppet lr om det kommer senare i spelet? Skulle ni kunna säga mig var man hittar det här skeppet och vad man behöver göra och allt möjligt.
Undrar också om någon vet en bra guide på nätet så man kan dra igenom spelet ngngång. Jag har spelat FFX ett tag nu och jag vill prova FFX-2 innan det slutar säljas lr ngt ^^
Jag undrar om jag på något sätt missat det här luftskeppet lr om det kommer senare i spelet? Skulle ni kunna säga mig var man hittar det här skeppet och vad man behöver göra och allt möjligt.
Undrar också om någon vet en bra guide på nätet så man kan dra igenom spelet ngngång. Jag har spelat FFX ett tag nu och jag vill prova FFX-2 innan det slutar säljas lr ngt ^^