Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Värlens undergång sant?

Postat av klanten789 den 22 Juli 2006, 03:43
181 kommentarer · 301 träffar
Tjoo alla. En sak jag aldrig kommer att glömma och nu vill jag dela med mig den :

På en So lektion så såg vi en Film om mayakulteren. Dom sa nått liknande "Mayafolket var väldigt bra på att räkna på sjärnorna och kom på massor av saker, t.ex att Jordens Undergång kommer att Ske den 23 december 2012" Jag hoppade till av förvånelse. På rasten sen diskuterade vi saken om det var sant eller inte många sa ju nej såklart, Men jag tror fulkomligt på det. Har typ sakt att jag bara kommer att bli 21 (e 14 nu fyller i november).

Nu skulle jag vilja höra en åsikt. Och jag ska försöka hitta filmen så for som möjligt om det går.

Ps. Jag vet att många kommer svara att Jorden var nära på att gå under 2000 och många fler, men Jag tror att Mayafoket räknade förbi det och blev säkra på 2012 istället.

EDIT :

Ok ny fråga vad tror ni kommer hända om det hände?aa

1 : Evig solförmörkelse eller nåt liknande

2 : Världen fögiftas

3 : Hitler2 gör ett 3 ww

4 : en annan planet sprängs och jorden flyger ur bana

5 : Komet

6 : vad tror ni ?

Sant eller falskt

554 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

181 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 181 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..