Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Stoppa Purjolåten!

Postat av Cliff den 3 Maj 2006, 15:13
252 kommentarer · 469 träffar
Som ni säkert och tyvärr hört har det publicerats en loopad vokalistlåt på finska till bilden av en mangatjej med en purjolök svingandes i ena handen. I rent informativt, ej uppmanande, syfte tvingas jag att publicera länken: http://knd.org.uk/files/loitum a__.swf

Nu har det tyvärr så pass långt att jag har hört om personer som använder denna som ringsignal. Förloppet är otäckt likt det man upplevde när "Crazy Frog" gjorde sitt destruktiva intrång på det allmänna rummet. Jag törs nästan slå vad om att vi råkar ut för en liknande pandemi om inte radikala åtgärder vidtas, och en viktig del i det hela är att användare på fragbite vågar visa sitt missnöje och aktivt stå emot alla försök av vidare spridning av den aktuella låten.

Sker inte detta är jag rädd att det kan vara över, den västerländska mänskligheten såsom vi känner den idag riskerar att inte längre existera på Tellus.

Jag ber er alla så ödmjukast om hjälp.

"Ingen kan göra allt, men alla kan göra något"
Föregående tråd
Nästa tråd

252 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 252 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..