1
Internet kaxare
Postat av <3 sickDA1337 den 2 December 2005, 12:46
34 kommentarer · 379 träffar
Ni har säkert själv stött på såna själv, dom är 12-14 år gamla, luktar svett, har finnar, är feta och blir mobbade i sin skola/hemma. Ibland så kan man låta det vara och inte bry sig, men när dom där äckliga ungarna börjar kaxas så går det bara inte att låta det vara. Varför gör dom så? jo för att dom blir som sagt mobbade på sin skola och får absolut ingen uppmärksamhet, därför försöker dom leka roliga genom att käftas mot folk på internet, så att folk säger "HAHAHAHAHAHAH #9" o.s.v ... men jag har en lösning på problemet: Det finns säkert fler än 10 användare per stad, om det finns en som kaxas så säger dom 9 vem den personen är (han som kaxas på internet), sen ger dom adress o.s.v till en hitman så åker mördaren dit och dödar dom och käkar upp deras inälvor och spottar på dom och dödar dom igen och asopfojopasfpjoA %U)="()= %UA blir så tokig skit i det, nu till frågan:
VAD SKA MAN GÖRA ÅT SAKEN? ibland kan man ju låta det vara men nångång så går det till överstyr och man får lust att skicka ett paket med en bomb i till personen.
#4 coolpartscoolparts!!
2005-12-02 12:49
Du verkar faktiskt prata om dig själv , förut trodde man att du var mogen men här har vi beviset. Anmäler inte tråden för att jag vill att många ska se din sk mognad.
Vem är du? antar att du är en av dom där idioterna som kaxas på internet. Hur jävla häftigt är det? jag menar; vad vinner du på det? respekt? haha
VAD SKA MAN GÖRA ÅT SAKEN? ibland kan man ju låta det vara men nångång så går det till överstyr och man får lust att skicka ett paket med en bomb i till personen.
#4 coolpartscoolparts!!
2005-12-02 12:49
Du verkar faktiskt prata om dig själv , förut trodde man att du var mogen men här har vi beviset. Anmäler inte tråden för att jag vill att många ska se din sk mognad.
Vem är du? antar att du är en av dom där idioterna som kaxas på internet. Hur jävla häftigt är det? jag menar; vad vinner du på det? respekt? haha