Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

World Trade Center FAKE?

Postat av KungPung den 21 Augusti 2005, 22:54
1 116 kommentarer · 820 träffar
Hoppas ni kommer ihåg tråden ''Einstein' 9; gjorde som hade samma topic, men dem tog bort tråden..

aja.. han snackade om att WTC grejen.. var fejk & många sa att han va dum & hade fel osv.. men ja tror han hade rätt!

gå in på sidan www.vaken.se

Ta film & tanka Loose Change & 911 PLane Site.. där har du bevis att allt var fejkat..

tror själv att allt var fejkat..

Min teori: Usa gör allt för oljan.. & al qaida, bin ladin var inte lika kända som nu.. ingen kände igen dem..terror attacker var inte som nu typ nästan dagligen..

aja eftersom Usa är ute efter oljan så snackade dem med bin ladin..och sa att han skulle ta på sig skulderna osv.. så delar dem oljan senare när dem tagit över irak!

så darför kunde dem hitta saddam & bomba hela skiten osv.. men varför har dem inte hittat osama? jo... för att dem samarbetar.. så de meningen att dem ''inte'' ska hitta han..

ja tror ja tappa bort mig nu..glömde lite vad jag skulle skriva..

hoppas ni fattar vad jag försöker säga

så det va allt från mig nu!

please admin ta inte bort tråden som den förra!

den skapar vettig disskusion!

..vad tror ni om det här?

*EDIT* tanka gärna videon innan ni kommenterar tack!.. räcker med att kolla på dem första 20min av filmen, så får ni nåt fint att tänka över.

..kom på lite mer nu... varför var det inte terror attacker förut som nu? USA gör allt för att det ska se realistisk ut! dem gör allt för oljan!.. tror ni verkligen dem bryr sig om 3 000 människor som dör?!

EDIT*

Många av er förstog inte vad jag menade och..jag visade inte så bra heller det jag försökte säga som ni märkte kanske.. alltså jag menar inte typ att WTC står kvar nu..

typ att ..ähh skit samma..

EDIT*

LÄS # 627

& alla #TiiiiMMY's INLÄGG!

& SNACKA SEEEEEEEEEEEEEEEN!
Föregående tråd
Nästa tråd

1 116 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 116 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..