Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nikotinberoende & Hårvax?

Postat av UsR^ den 28 Juni 2005, 18:00
37 kommentarer · 625 träffar
Som ni alla vet har inte nikotinberoende och hårvax något gemensamt. Men bara för att slippa lägga upp flera trådar så gör jag på detta sättet. ;)

1.Nikotinberoende

Nu är det så att jag har rökt en längre tid(2-3 månader), kanske 1/3 paket om dagen. 1paket när man festar osv. Jag klarar mig utan cigg i flera dagar när jag har testat men har fortf lite sug efter dom, men som sagt jag klarar mig utan. Hade nu innan midsommarafton varit utan cigg i 1-2 veckor. Och nu dom senaste dagarna kanske jag bara rökt en om dagen.

Jaja frågan är helt enkelt: hur vet man att man är nikotinberoende?

Huvudvärk? Humörsvängningar? Ni som vet skriv!

2. Hårvax

Nu är det så att jag har fått reda på att mitt hårvax är farligt för håret. Täpper till hårsäckarna eller något liknande. Har använt dax vax(Röda burken). Anledningen till att jag har använt detta vaxet är för att när jag får lite längre hår så brukar det locka sig lite här och där. Dax vax är också det enda vaxet som håller dagen ut(och lite till).

Med dom andra vaxerna jag har provat kan man knappt ta av sig tröjan utan att hälften försvinner.

Så frågan lyder: Vet ni något bra hårvax eller hårgele som håller hela dagen?

Det var väl allt. Ber om ursäkt för alla stavningsfel och särskrivningar.

peace

Edit: Glömde också skriva att jag hade tänkt lägga av helt och hållet med ciggareterna efter den lokala festivalen i slutet av sommaren med tanke på att jag ska göra lumpen sen i januari. Så kanske mina lungor hinnner repa sig lite iaf.

Men jag tackar för alla svaren hittills. Fast jag vill fortfarande ha mer tips på vax. Gärna något man kan beställa från nätet.
Föregående tråd
Nästa tråd

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 37 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..