Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fragbite Lunarstorm

Postat av Låst konto 55732 den 28 Juni 2005, 18:01
37 kommentarer · 191 träffar
Ah lite skit, men som ni ser så har ja fått fram info om FragbiteLunarstorm, historia: Följande.
Jag satt på msn och snackade med lite skumma cs spelare då en av dom säger att fragbite skall släppa Fragbite Lunarstorm.
Jag blev lite fundersam och försökte få fram lite information om detta. Hittar absolut ingenting så jag frågar operators på fragbites IRC kanal, dvs #Fragbite.

Fick ett svar av flpee som säger att han inte någonting vet. Självklart trodde jag att det var kört eftersom inte ens en operator vet, men då i samma sekund får jag ett meddelande på fragbite skrivet av eAston, jag klickar på hans profil och ser att det står "Ingen Bild" på hans bildruta. Tyckte den var ganska snygg så jag kopierar URL, så skriver jag det i adressfältet. Jag hade råkat få bort det sista bokstäverna på länken så jag kommer in på FB's FTP, då jag ser MASSOR med information om Fragbite Lunarstorm. Och nu är den här som beta version, tro mig detta tog minst 2 timmar, har kodat minst 70% själv..

Notera, man kan inte klicka på länkar.
Det är bara ett index!

URL: http://home.no/exn/fragbitelun arstorm/index.html

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 37 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..