×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mår jättedåligt pga ansiktet.

Postat av Sajjmon123 den 8 Mars 2023, 00:02
10 kommentarer · 442 träffar
Har varit isolerad en längre tid för jag mår jättedåligt pga mitt utseende, grannar och folk i allmänhet kallar mig äcklig, ful osv och jag kan höra dom prata om mig när dom tror att jag inte hör.

Detta gör också att dom fryser ut mig och hälsar inte om jag inte hälsar först, pratar med andra och är glada men ignorerar mig helt.

Vet om att det är utseendet för det har jättemånga påpekat och tjejer blockerar mig på Snapchat när jag skickat bild på mig, tycker jättemånga killar ser fulare ut än mig, men endå verkar dessa inte ha problem med tjejer och vänner, jag fattar fan ingenting.

Jag vet inte vad i mitt utseende som folk reagerar på, enligt mig själv ser jag normal ut , inte snygg elr ful men men folk säger ju jag är ful och "ueee" och liknande om mig när dom sett ansiktet.

Så tänkte att jag fixar till detta jävla trynet så folk börjar behandla mig bra och visa intresse som människor gör för alla andra.

Men vet inte vad jag ska börja, har suttit och googlat på ingrepp/plastikoperationer i veckor och kollat youtube klipp.

Jag vet liksom inte vad jag behöver?! Och jag har försökt ta foto på mig under flera år i olika vinklar för att göra en ärlig bedömning.

Min bedömning är att näsan är helt normal och inget problem, hårväxten är väldigt bra och tjockt hår, hyn är ok, inte perfekt men lika bra som flesta svenskar, öronen är helt normala.

Sen kommer jag till ögonen och då har jag ju inga perfekta ögon utan jag tycker dom ser trötta/konstiga ut samt att ena ögat ser liiite större ut och att ögonvitan syns mer på ena medans andra ögat ser normalt ut om ni förstår.

Tänderna, har överbett men tandvården tyckte inte det behövde göras något.. fast att min mamma påpekade detta för tandläkaren redan när jag var liten. Så nu är man vuxen och kan inte längre få gratis tandställning, skitkul verkligen! Så jävla trött på detta.

Sen hakan/käkparti, har lite fett men jobbar på att gå ner i vikt, men när jag var liten så var jag jättesmal och blev endå kallad ful? Så det verkade ju inte hjälpa ett jävla skit:(

Liksom vem frågar man, finns det någon plastik man kan maila bilder och få en ärlig bedömning och att dom skickar photoshoppade "efter" bilder på vad dom tycker skulle göra mig snyggare?

Familj och vänner har klippt kontakt med mig helt, och morsan sa att jag vara ska skita i att folk behandlar mig illa och kallar mig "taskiga saker" som om det vore helt normalt.

Liksom ingen jag känner har fått stå ut med så mkt skit och bli kallad äcklig, ful när dom gått på stan osv.

Vill bara sätta en revolver och trycka av, psykvården och antidepressiva är onödiga, gick på det flera år förr, blev ännu fetare och äckligare plus helt jävla dum i huvudet:(

Så skriv gärna privat och länka någon klinik där man kan visa upp sin skitnylle så man kan börja göra något åt allt det äckliga och fula någon gång. Förlåt för långt inlägg

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..