×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Folk vill inte prata med mig

Postat av Sajjmon123 den 4 Februari 2023, 04:16
2 kommentarer · 493 träffar
Har alltid varit såhär med, eller att dom inte vill känna mig överhuvudtaget, så har haft väldigt få kompisar genom livet där det enbart är jag som tagit kontakt, kommit hem till dom osv, för dom har aldrig självmant verkat visa intresse, istället har dom umgåtts med massa andra vänner dom haft.

Har försökt skriva till massa okända folk på Facebook, bara typ hej hur är det och sånt enbart för en chans att skapa kontakter, men oftast svarar dom otrevligt elr blockar mig osv.

Vet egentligen inte vad det är som är fel på mig och vad som gör att folk inte vill ha med mig att göra, min familj beter sig likadant och hör enbart av sig 2 ggr per år, jul och alla helgon, ifall jag vill fira jul med dom och gå och lämna stearinljus vid gravarna, det är enda gångerna.

Min nära syskon och min mamma är alla jättebra kontakt och hittar på mängder med saker ihopa, utan att dom ens frågar mig, dom åker till Köpenhamn på sommaren och dricker, går på standup osv.

Mår verkligen skit av detta för jag har blivit riktigt ensam.. jag har frågat dom varför dom fryser ut mig och om jag har gjort något fel elr så, dom säger att jag inte gjort något.

Förstår fan inte :/ tankarna om självmord har därför funnits där eftersom jag vet där är något fel men ingen vill säga vad felet är.

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..