×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lögnen om att det räcker att vara snäll

Postat av Sajjmon123 den 7 Januari 2023, 14:56
9 kommentarer · 345 träffar
Folk säger ju på nyhetsklipp osv när dom pratat om "Incels" att det räcker väl att vara snäll och trevlig så får man tjejer.

Rent skitsnack, har varit snäll och trevlig mot tjejer hela livet och dom är riktiga arroganta svin allihopa som endå går och blir ihop med andra busar och whitetrash, dom bryr sig bara om sig själv och lägger upp bilder på sina söndertränade horkroppar på instagram så att killar kan sitta och runka till dom, oftast trycker dom upp sina bröst och rumpa medvetet på alla bilder.

Horor hela högen och alla vill bara ha snygga modellkillar som kan utnyttja dom och sedan får dom vidare till nästa tjej.

Testa et är experiment att catfisha som en riktig snygging på Badoo (Viktor piepenburg) öste in matchningar, och då räckte det med meningslöst prat så fick man se deras fittor och bröst efter en stund.

När jag försökte prata på samma sätt med mina bilder och mitt ansikte så svarar dom bara "mm" "ok" "ja" nej" och nämner man att dom ser bra ut elr liknande så blir dom äckliga och uppkäftiga och säger"Jo jag vet!" "Är endå inte intresserad av dig" "du är inte min typ"

Äckliga jävla svin är tjejerna, tom fula och överviktiga tjejer tror fan dom är något, vill bara smälla in skallen på dom allihopa

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..