×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Känner mig som ett spöke?

Postat av Sajjmon123 den 18 December 2022, 18:38
0 kommentarer · 292 träffar
I den meningen att folk inte verkar vara intresserade av att prata/lära känna mig.

Detta har varit så hela livet typ, har försökt ta kontakt och prata med folk, men verkar som inget spelar roll?

Har alltid varit den som inte blivit bjuden på fester när andra blivit, även fast folk sagt jag är välkommen och att det bara är att höra av mig på Messenger så får jag adress osv, så har dom bara lämnat mig på "läst" och inte ens svarat.

Fattar verkligen inte vad som är fel på mig som gör att jag inte duger, har pratat men min mamma om detta och hon svarar bara att det inte är något fel med mig och liknande.

Men mina syskon tex har alltid haft ett socialt liv med mycket vänner etc, jag har även haft väldigt problem med tjejer överlag, att dom blockar mig om jag skriver hej hur är det för liknande när jag försökt mig på Badoo/HP.

Även när jag skippar internetdating och pratat med tjejer irl så verkar dom helt ointresserade av mig

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..