×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

inga vänner

Postat av Sajjmon123 den 30 Juli 2022, 14:21
5 kommentarer · 392 träffar
Är aldrig folk som är intresserade av att lära känna mig, och då försöker jag endå göra det alla andra gör, kollat på filmer som alla andra sett, spelat tv-spelen som alla snackar om, klä mig så som jag förstår att man ska se ut på ett ungefär, alltid uppdaterad av senaste händelserna och nyheterna.

Trots allt detta så är det aldrig någon som vill prata med mig? Men jag hör alla andra prata om roliga saker, dom gångerna jag försökt joina konversationen när jag hört några börja prata om en film jag såg kanske för en vecka sen, då verkar det helt plötsligt som om dom inte är intresserade av att höra vad jag säger.

Enda jag inte är intresserad av är sport i princip, tycker det är skittråkigt helt ärligt.

Äldre vänner slutade höra av sig direkt när dom fick fru och barn, dom har alltid varit dåliga på att höra av sig även innan med, ena vännen blockade mitt mobilnummer helt utan anledning t.ex, kom aldrig hem till en fast han bodde 100 meter bort, och då hade jag besökt honom flertal ggr

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..