×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Blir dissad av tjejerna hela tiden

Postat av Sajjmon123 den 1 Juli 2022, 12:02
7 kommentarer · 680 träffar
Kan skriva till tjejer på Messenger och datingsidor, slutar alltid med att dom aldrig visar intresse elr hör av sig, en del blockar mig när jag skickar bilder på mig.

Vet ingen annan som har det såhär, vänner får alltid uppmärksamhet från tjejer, medans alla tjejer verkar bli äcklade av mig fast jag tar hand om håret, klär mig normalt och luktar alltid gott, ingenting verkar spela roll.

Är ansiktet alla tjejer verkar reagera på, jag är runt 1.80 och vet t.om killar som nästan klassas som dvärgar som har massa förhållande bakom sig, jag är alltid singel år efter år, och får knappast något casual sex iheller.

Är verkligen inte kräsen, skrivit till extremt överviktiga tjejer, tanter osv, men dom beter sig exakt likadant fast dom var mängder av saker som gör dom "fula"

Varför ger inte ens tjejer mig en chans liksom, överväger plastik eftersom personlighet och att vara social spelar någon roll, kan inte heller jobba för är deprimerad, fått höra jag är ful flera ggr, äcklig har jag med fått höra bakom ryggen flera gånger "vad äcklig han är" av både tjejer och killar.

Frågat morsan om pengar till plastik men hon totalvägrae hjälpa, fast jag sagt jag kommer ta mitt liv annars.

Gjorde ett test på Snapchat och fixade fakesnap så det ser ut som bilderna är tagna med kameran, först addade jag en tjej och skickade vanlig selfie på mig, hon spelade upp den (alltid samma sak med alla tjejer) och sedan direkt efter står det "lägg till som vän" alltså jag har blivit blockad elr borttagen.

Letade upp foto på en kille jag tyckte såg värre ut än mig i ansiktet elr på samma nivå, addad samma tjej och skickar bilden då, helt plötsligt får han en tumme upp och han blir kvar i vänner listan.

Mår riktigt dåligt över det och fattar inte vad det nu var i hans ansikte som gjorde att han klarade av testet när jag blev blockad direkt och skrev precis likadant etc, helt jävla sjukt.

Har inga vänner, folk vill aldrig umgås med mig, antar det beror bara på utseendet med, för alla andra har folk runt sig.

Varför reagerar alla tjejer likadant på mitt ansikte och verkar reagera bättre på killar jag tycker är sämre ut? Jag fattar fan inte.

Alltså killar med extrem övervikt, dubbelhaka osv, tom dom får bekräftelse och har förhållande osv, är jag verkligen så innihelvete jävla ful.

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..