×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Svälja rinnig snus?

Postat av Fragbiter69000 den 9 Juli 2019, 12:32
16 kommentarer · 2 789 träffar
Tja hörni!
För ungefär två veckor sedan testade jag min första snus då jag var ute på sommarjobb med några polare (alla snusar) och blev bjuden på en prilla.
Efter en stund började jag må illa men spydde aldrig.
Jag gillade dock känslan av snurrningen och fick en halv dosa Granite.

När jag kom hem tog jag då en prilla (detta var då min andra snus) och blev yr, illamående, blek och samt spydde efteråt. (Den första snusen jag blev bjuden på hade jag inte i lika länge)

Kan detta bero på att jag sväljer mycket av det rinniga istället för att spotta ut det?
Är det okej att man sväljer med snus i munnen? Borde man spotta ut eller kan man smått svälja då och då?
Jag har hört att man kan bli nikotinförgiftad om man sväljer för mycket. Därför undrar jag: Borde man spotta ut varje gång man känner att det rinner eller kan man smått svälja detoch spotta ibland?

Jag vill bara ha seriösa svar,
Tack!

UPDATE: Jag har snusat fler gånger sen dess och spottar väldigt ofta när jag går runt med en prilla i munnen.

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..