×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Aerox problem, cdi strypt???

Postat av Burkan den 16 Juni 2018, 00:09
17 kommentarer · 4 937 träffar
Tjenare har en aerox som jag inte vet årslodelllen på men jag har iaf satt på 70cc och trimrör mm. Och den toppar bara 58gps och det är lite väl lite känner jag och alla strypningar förutom strypningar i elen om det då finns? Det är en 30moped och tror den är ganska gammal så säkert 03 och neråt. Har iaf plockat bort en backbox från högersidan av sadeln under kåpan och det är en cdi vad jag tror som sitter där också och vill veta om den är strypt för finns inget svar på det vad jag hittar och har beställt en ny men vet nu inte om jag vågar koppla in den för vet inte om den passar till just min moped för står inget om detoch vet inte om något kommer gå sönder om der är fel kablar oså. Samma uttag men kablarna ser inte helt likadana ut. Jag beställde denna https://www.twostroke.se/motoforce-cdi-racingcpi
Men har också en cdi nere vid batteriet tror jag för ser ut som en och har vanlig kontakt som en cdi har. Tack för alla svar. Hittat mycket hjälp till moppen på internet men inte om detta så Aa... vet inte heller om tidigare ägare har pillat runt där för det är en avklippt kabel bland alla kablar så idk och säkert fel postat Isf sorry första gången för mig och hittar ingen moped sida att lägga upp på
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..