Hur kommer ditt liv se ut om 10 år? Vad tror du? Kan vara allt från karriär, utbildning, relation, hobby, upplevelse osv. Vad kommer du ha åstadkommit och hur kommer ditt liv vara 2026?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Kommer fortfarande jobba inom VVS branschen fast ha stort hus som jag hatar att ta hand om samt kärring som jag inte vill slicka och sist men inte minst en unge som man måste ta hand om som förmodligen blir fet o mobbad.
Nu påminde du mig om en likadan tråd där jag kommenterade och att jag skulle redigera kommentaren år 2025 för att se hur rätt jag var. Jag skrev något om att ha en egen lägenhet och om WoW fortfarande är aktivt så kanske man spelar det. Tveksam att det håller sig så länge dock.
Beror på situationen i världen ser ut. Jag kanske kommer dö inom 10 år pga reveloution osv så mycket påverkar hur saker och ting ser ut utanför min egen vilja också.
#1 Nej nej, du får skaffa dig stora m0zkler som Rebar. :D #2 Får du en unge, då visar du honom hur man spöar skiten ur stroppiga ungar på skolgården. #3 Man får hoppas. Det är inte lika kul längre dock. #4 :o
Tjena, just nu åker jag epa (som de flesta vet) så jag antar jag att jag åker bil om 10 (om jag klarar uppkörningen) år. Jag kommer också gott klart fordonutbildning på gymnasium.
Om jag fick önska bilmodell att meka och åka med så väljer volvo och saab för deras utmärkta kvalitet
Kanske General eller nåt i svenska armén ifall inte feministerna och pk bögarna har fuckat upp sverige helt, annars blir det väl att åka hem till Россия.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
#2 Får du en unge, då visar du honom hur man spöar skiten ur stroppiga ungar på skolgården.
#3 Man får hoppas. Det är inte lika kul längre dock.
#4 :o
God bless.
Om jag fick önska bilmodell att meka och åka med så väljer volvo och saab för deras utmärkta kvalitet
ont; Jag kommer sitta i en etta med blyertsankor på alla väggar :)
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/167020_165445750169240_5474831_n.jpg?oh=590d8960a72dff8a97822546ff2182b1&oe=5764ABB2
Jobb: Samma som fast högre upp på stegen och fetare plånbok såklart.
Bostad: Ökat storleken på bostadsrätten
Relation: Sambo ev. fru, 1-2 barn (2 pojkar)
Hobby: Träna, leka med kidsen