Varför har folk så svårt att erkänna när de har fel?
Jag undrar bara såhär: Om en person gör eller säger någonting fel så är oftast personen i fråga inte beredd att erkänna sitt fel genom att endast säga "ber om ursäkt, jag gjorde/hade fel". Vad är det som är så svårt att göra det liksom? Jag själv gör ALLTID det och jag märker att det går andra personer på nerverna när man erkänner att man har fel för att då kan dom inte argumentera mer om det.
Och bor där allas brevlådor är låsta :(
Letar mer efter en anledning till morsan om vad jag har köpt ifall det skulle hända att hon frågar.
#2 Bara vanliga webben
#4 Jag är 18
Att jag snor postnyckeln den natten innan paketet ska komma, sen smyger jag ut, tar paketet och sedan lägger tillbaka nyckeln.
Men tänkte bara om det fanns något smidigare och mindre riskfyllt sätt
Får asså ingen AVI i posten, det kommer direkt i lådan straxt utanför min dörr
Aha privatperson, sorry missade det.
Du har ingen polare som bor själv då kanske?
Så slipper du ju tänka på det.
Ska flytta hemifrån inom 1 år och då kommer det ju bli lite lättare, men för stunden bor jag fortfarande hemma tyvärr.
Det är inte så att hon kommer öppna brevet om det står mitt namn på det, vill liksom bara ha en bra anledning ifall min plan skulle skjuta bakåt liksom
Vad säger du om detta, är det säkert?
Jag säger att jag har beställt några rullpapper för jag skulle vilja testa rulla mina egna cigg för att tjäna pengar!
Fan vilken bra idé, ett steam gift card var riktigt smart.
Tror nog det är en av varianterna jag kan köra med
varför skulle din morsa bry sig i vad du har beställt?
Springer du å frågar henne vad hon beställt varje gång hon får brev?
Jag: Knark
Mor:Aha aight
ez life
Mor: Vart ska du?
Jag: Ska ut o knarka.
Mor: Haha okej!
Sen åkte jag dit när jag var 17 och hon fick ju reda på att jag har talat sanning hela tiden, nu säger jag inte så längre