Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sociala problem med pratandet vissa perioder

Postat av nixten den 31 Augusti 2014, 20:02
14 kommentarer · 714 träffar
Vissa dagar kan jag vara helt off i huvudet, jag är en social person vanligtvis och gillar att snacka med alla. Men vissa dagar går det inte, det står liksom stilla i huvudet och jag vet inte vad jag ska säga. Jag märker själv också att jag kan sluddra till med orden och nästan stamma när jag pratar vilket är lite pinsamt. Kan bli lite av en pinsam situation när man inte har något att säga heller. Har ständigt haft detta problem som präglar mig hela tiden. Men vissa dagar flyter allt på helt sjukt bra, jag behöver inte ens tänka utan orden flyger iväg ur käften som en skott och jag är hur social helst och kan prata med vem som helst utan att slöddra och stamma i munnen, mitt självförtroende är liksom på toppen och det känns som att livet är som bäst de stunderna. Men varför kan jag inte vara i detta "tillstånd" eller vara såhär hela tiden? Finns det något knep för att komma in i denna "feeling" så man slipper ha dessa osociala dagar också?

Jag hittade denna tråd dock!

http://fragbite.se/forum/irl/karlek/thread/1170011/vill-du-se-mer-sjalvsaker-ut

Vad säger ni? Ska man köra en fake it until you make it? Dvs lura hjärnan att bli självsäker så det sitter i?

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..