1
Bigbrother.se
Postat av Csert den 31 Augusti 2014, 20:01
27 kommentarer · 2 803 träffar
Hej. Om cirka en timme startar den nya säsongen av big brother. Jag fick för mig att gå in på www.bigbrother.se för att kika runt lite. När jag ansluter till sidan så står det såhär (se nedan). Någon som vet vad felet kan vara?
"Det går inte att ansluta till den verkliga www.bigbrother.se
Något stör för närvarande din säkra anslutning till www.bigbrother.se.
Försök läsa in sidan igen om några minuter eller byt till ett nytt nätverk. Om du har anslutit till ett nytt Wi-Fi-nätverk nyligen slutför du inloggningen innan du läser in sidan igen.
Om du besöker www.bigbrother.se direkt kanske du avslöjar privat information för en angripare. Chrome skyddar din integritet genom att inte läsa in sidan förrän en säker anslutning till den riktiga www.bigbrother.se kan upprättas."
"Det går inte att ansluta till den verkliga www.bigbrother.se
Något stör för närvarande din säkra anslutning till www.bigbrother.se.
Försök läsa in sidan igen om några minuter eller byt till ett nytt nätverk. Om du har anslutit till ett nytt Wi-Fi-nätverk nyligen slutför du inloggningen innan du läser in sidan igen.
Om du besöker www.bigbrother.se direkt kanske du avslöjar privat information för en angripare. Chrome skyddar din integritet genom att inte läsa in sidan förrän en säker anslutning till den riktiga www.bigbrother.se kan upprättas."