Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ont i ryggen i ungefär 6 månader

Postat av Willump den 31 Juli 2013, 21:17
33 kommentarer · 1 688 träffar
Hej Fragbite!
Någon gång i Februari var jag med några kompisar och jag hade en av mina kompisar på axlarna flera gånger och hoppade och gungade lite. Detta hände ungefär 4 gånger och efter det kände jag knappt min rygg längre när vi skulle åka hem. Dagen efter hade jag fruktansvärt ont i ryggen och det högg och stack i ryggraden, både övre och undra delen, jag kunde knappt stå det gjorde ont när jag satt också. Jag gick till läkaren och hon sa att jag skulle gå till en sjukgymnast. Så jag gick till en sjukgymnast några gånger och han gav mig övningar att göra hemma och på gymmet. Jag gjorde övningarna då och då och jag joggade ibland. Jag förstår inte hur det fortfarande kan göra ont, de har inte sagt vad det är som har hänt med min rygg. Jag får ont när jag har legat länge eller stått upp länge. Och när jag är trött. Nu har jag ont i nedre delen av ryggen.

Är det någon mer som har upplevt samma sak?
Och är det någon som vet vad det kan vara för skada och hur lång tid det kommer ta att läkas?
Och några tips på hur jag ska göra för att det ska gå snabbare.

(Brukar ligga på spikmatta och det tar bort det mesta av smärtan för stunden)

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..