×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur blir jag fotbollshuligan?

Postat av Perserkatten den 8 Juni 2013, 10:30
54 kommentarer · 1 968 träffar
Två saker i mitt liv har fått mig att vilja pröva att vcara fotbollshulligan.


1. Jag såg filmen fottball factory (har sett green street hooligans också men den är ju så jävla kass).


2. Jag såg cupfinalen i år när göteborgarna stormade in på planen och djurgårdarna försökte göra det samma för att slåss ed göteborgarna, vilken jävla adrenalinrush det var, jag hängde på i klungan och försökte ta mig in också.


Jag har inga polare som slåss för sitt lag, så hur gör jag för att få vara med? Jag antar att man får trya för en firma precis som för en cs klan. Hur gör man för at få trya? Jag är beredd att offra allt för mitt lag och min firma! Är redo att sätta livet till om det behövs. Verkar vara en rolig livsstil opch dessutom verkar det vara bra och fina människor som man får umgås med. Visst de slåss men kamratskapen verkar vara helt fantastisk.


Hur gör man, kan någon mer berätta hur de gjort för att få chansen att slåss för laget man älskar?

54 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 54 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..