Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Cupfinal FIGHT!

Postat av Johansson_ffs den 27 Maj 2013, 08:10
19 kommentarer · 337 träffar
Som ni kanske såg så sprang göteborgarna in på planen efter matchen, det var tydligen helt ok. Sen när vi djurgårdare försökte göra samma sak så var minsann polisen där och stoppade oss.

Tänk vilkan jävla fight det hade blivit om inte göteborgarna kunnat göma sig bakom polisen, jag lovar, det hade blivit den bästa fighten i Sveriges fotbollshistoria! Typ flera hundra djurgårdare mot flera hundra göteborgare, allt inför storpublik och inför tv-kamerorna.

Jag var en av dem som försökte ta mig in och slåss mot göteborgarna, all heder åt er andra som också försökte. Och all heder åt den ensamna hjälte som bröt igenom poliskedjan och hamnade i en 1-on-1 fight med en göteborgare!

Va tycker ni andra om detta? HAde det inte varit världens grej att få se detta slagsmål? Jag menar, ni som inte vill slåss behölver ju inte slåss. Alla som var inne (eller försökte ta sig in på planen) ville ju fightas. Varför kan inte polisen bara låta oss slåss så länge ingen oskyldig skadas?

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar