Avskaffa all u-lands hjälp
Svenska staten tvingar idag medborgarna att skänka bort 21 000 000 000 kr varje år i form av bistånd till fattiga länder. Detta är att jämföra med hela vårt rättsväsende (dvs. domstolar och polis) som kostar ca 40 000 000 000 per år.
Detta måste få ett slut! Jag har ingenting emot om privatpersoner eller företag skänker pengar till fattiga länder om detta är deras egna pengar. Vad jag är emot är att staten tvingar folk att skänka pengar (genom att tvinga dem att betala skatt som sedan skänks).
Kan någon komma med ett enda rationellt argument till varför man ska tvinga folk att skänka bistånd?
Mitt grafikkort ligger på 126 grader när jag lirar spel på 640 och 110 grader i idle :-D
Love it!!
#3 Jo, det väntar jag med på. Men inte så lätt när man har 36kr på kontot ;)
Skrivet med min iPhone
Du kanske borde skicka in den på "felsökning" så du får reda på hur din dator är i skick! Kostar runt 300:- lätt värt.
Processor AMD Athlon 64 X2 Sensor DTS
Core 1: 47 c
Core 2: 47 c
NVIDIA GEFORCE 7900 GTX Nvidia Driver + Thermal Diode
Temperature: 56 c
Temperature Diode: 60.9 c
Temperature GPU: 56 c
Är ingen höjdar dator, men 100fps i cs (förutom i smoke + om det är många inne på servern).
OnT:
Väntar på dina tempz #0 och vad du har för grafikkort.
EDIT:
#9 ser inte så farligt ut, men något måste det vara eftersom grafikkortet blir så varmt. Kollat så att alla fläktar fungerar? (Nätagg, cpu etc)
Testat att köra utan chassit? (ta bort ena sidan)
Men, jag vet ärligt talat inte hur jag ska ta reda på felet?