Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bannlysa politik?

Postat av Reddit gold user den 27 April 2013, 12:29
15 kommentarer · 361 träffar
Varje gång jag loggar in på fragbite är en ny tråd av någon högersnubbe som länkar en tråd om misshandel eller våldtäkt, källan är alltid friatider.
fråga: "är det bara jag är trött på dessa jävla apor? asdasdasd
SD 2014"

Det är även ofta en tråd från någon vänsterextremist som länkar något skvaller om sd från expressen eller aftonbladet. Påstår inte att det inte är sant bara för det.
fråga: "är inte det här bevis på att sd är rasister eller är ni lika ignoranta?"

Kan inte dessa jävla politiktrådar försvinna, så jävla onödigt då det aldrig leder någon vart. Flytta till flashback eller något då jag antar att det är mognare folk där, den här tråden handlar INTE om min åsikt angående politik eller liknande, är bara jävligt less på dessa onödiga trådar.
Banna trådskaparna pls, för vad jag har förstått så kommer de alrig sluta, vare sig de gör trådarna för att göra folk arga eller inte.

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..