×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tror att jag är sjuk

Postat av gl0Ppy den 2 April 2013, 04:40
19 kommentarer · 381 träffar
Fragbite!
Klockan var 03:00 när jag gick och la mig. Jag låg och tänkte på morgondagen och hade allmänt natt-trevligt innan hjärnan slocknar. Men helt plötsligt började jag tänka på den lokala kebaberian och min mage blev helt till sig!


Jag fick värsta paniken och hoppade upp ur sängen, sprang ut i hallen och käkade upp brorsans chips (salt och vinäger), sprang sedan ner i köket och började ivrigt leta efter mat.


Jag öppnade kylskåpet, tog ut ett par skinkbitar och glafsade i mig dem. Kollade sedan mot spisen - lyckan som spred sig i kroppen var enorm. Det fanns kött kvar sedan middagen! Och pasta! Jag tryckte ner säkert tre portioner direkt från kastrullerna. Sedan började magen säga till lite, och jag blev nästan ledsen. Men till min lycka fann jag plats för en fet glass från frysen också. Och fem kakor från den där jäkla burken i kylen.


Nu sitter jag här i sängen och nästan gråter - är jag verkligen så fet? Har aldrig varit med om något sånt här förut, är helt förvirrad..


Mvh
gl0Ppy

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..