×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag skäms för min kompis

Postat av kaskade den 2 April 2013, 04:06
139 kommentarer · 1 587 träffar
Vet att det finns några trådar om detta men vad fan...


Allltid när man ska gå och dra en lunch på nån resturang i stan så har min kompis mjukbyxor. Bor inte i en storstad och bara tycker det är så jävla pinsamt. Har inte VÅGAT säga detta till hon/ han. Är det JAG som överdriver och tänker såhär eller skulle nån annan ta illa vid sig också??


Liksom hon/ han är snart 20 och tycker fan inte man klär sig så bara. PUNKT SLUT. Hade jag sett nån i min gamla skolklass som klär sig så, skulle jag bara tänka- Den personen har fan gått ner sig totalt


Det handlar inte om att jag vill vistas med personer som ser bra ut eller inte bara att jag ser personen som en jävla loser


Hur ska jag säga detta till personen på ett smidigt sätt? Några förslag? Nån annan på forumet som kanske varit med om samma sak.


Liksom ser man 5 st snickare går in på dagens lunch med snickarbyxor så är det ju en annan sak. Men är man ledig har man ju jeans på sig alternativt något annat än mjukisbrallor. Ska jag säga detta till personen och riskera att han / hon blir förbannad eller ska jag skita i det och låta personen klä sig som den vill.....

139 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 139 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..