hur får jag skägget o växa
Hej är ganska ny här, verkade vara ett bra forum så nu e jag medlem här. Tänkte fråga om någon hade tips om hur jag ska få mitt skägg att växa får bara ett par små strån inget annat, finns pojkar som är yngre än mig med mycket skägg :/ tacksam för tips!
Så länge du har fått hår på andra ställen när du är 16+ så behöver du inte oroa dig för att bli mobbad för att du inte har fått skägg =)
Raka bort håret på kinderna och limma fast det under näsan/mun och fyll på vid behov, det på kinderna växer ju ändå ut på nytt.
det utsöndras då mer testosteron..
de som säger att mycket rakning leder till skägg är väldigt efterblivna..
ge det lite tid bara... har på senare månader fått väldigt mycket "hårt" fjun samt lite "riktigt" skägg på halsen, sidorna av hakan och käklinjen :)
min bror fick f.ö helskägg i 9an (går själv i 1an)
nej han/vi är inte blauriZ
edit; kollade mig i spegeln idag och såg att jag hade fått skitmycket hår i svanken!?!
wtf lixom?!?! ved i hellvette är det bra för?
Sa jag någonting om könshår i ansiktet? eeww..
Tack får väl köra lite extra benövningar på gymmet hehe, aa lite svårt o tro att raka skulle öka skäggväxten annars hade alla flintskalliga rakat skallen varje dag.
Mjölk får ja prova att dricka mycket kanske hjälper som du sa för jag dricker ju bara en gång om dagen på morgonen blandar jag mjölken med min gainer.
Nej men det blir bara jobbigt med skägg, måstes rakas bort o sånt skit så var glad.
Själv önskar jag att jag fick hår på kuk i några år men nu kan det lika gärna sluta växa.
Skrivet med min iPhone
Skrivet med min iPhone
Sedan får du mycket skägg :)
Skrivet med min iPhone
smal f.ö och 188cm kunde köpa cigg you name it i 7an när någon behövde (lite komiskt)
Skrivet med min Android-mobil
Skrivet med min iPhone
problem solved.
edit: har själv haft skägg sen början på gymnasiet. Hatar det mer än allt annat. Det är inte speciellt snyggt (i alla fall inte på mig), samt att det är oerhört jobbigt att behöva raka sig 2-3 dagar i veckan. Det är ballt i några veckor sen tröttnar du. Va glad som det är.
Skrivet med min iPhone
Det där om att håret växer snabbare ju oftare man rakar bort det är f.ö. en myt.
Om jag inte missminner mig så blir ju ändå stråna tjockare när man rakar dom. Det bidrar till ett fylligare och illusionärt större skägg ;)
Skrivet med min iPhone
Han är ganska hjärndöd ibland xd men bra jävla skön!
varför skulle hårsäcken producera tjockare hår om stråt gick av 3 ggr/dag
Skrivet med min iPhone
Skrivet med min iPhone
Skrivet med min iPhone