Hej, fragbite!
Behöver eran hjälp, det är så att för ett tag sedan så startade min mus dö helt plötsligt och sedan startas den igen, det är som någon drar ut musen och sätter in den igen lite snabbt.
jag får ljudet som man hör när man drar ut eller sätter in ett något i uspet. Jag har ingen aning vad problemet är, då det helt plötsligt börja hända från ingenstans.
Har testat att byta uttag även testat två olika möss. Även formatera om datorn. Den ena musen dog mkt mer än vad den andra gjorde så tycker det är väldigt konstigt. Spelar jag cs så dör den väldigt ofta spelar jag tex far cry 3 händer det nästan aldrig. Tror inte det är glapp för det händer så random, är jag i windows är det väldigt sällan den dör och startas igen.
Nån som vet vad problemet kan vara?
Hade dock bara haft musen ett halvår, så jag fick byta den.
Skrivet med min iPhone
Skrivet med min Android-mobil
Efteråt se om du hittar "USB root hub" eller något sådant, högerklicka på den och gå in på Egenskaper(Properties) och se om "Allow the computer to turn off this device to save power"
Om den är ikryssad, slå av den.
Se om det hjälper.
Skrivet med min iPhone
Skrivet med min Android-mobil
Eller så kan intaget alltså på din dator vara pajj... Kan dock också vara andra anledningar fast jag hade det problemet.
#7 Jag testade det och verkar tyvärr inte funka för mig. Men lite mer vad exakt innebär det att den ska spara ström? Vad skulle det vara för fördel, jag menar, hur mycket ström kan det egentligen dra?
#11 Jag har faktiskt fått några bluescreens på senaste men formaterade om datorn häromdagen och har inte fått några bluescreens än, nu har jag iofs inte hunnit sitta särskilt mycket vid datorn.
#10 Misstänker att mitt problem är något i den stilen så blir att inhandla ny mus idag, hursomhelst är det alltid fräscht med en ny mus efter alla hudavlagringar.
TS: Hur slutade det för dig? Löst sig problemet?