Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad avskyr ni mest med eran kropp?

Postat av Musi den 6 Februari 2013, 23:52
26 kommentarer · 249 träffar
Jo efter att ha sett tråden med en puffig bröstvårta ( konstig bröstvårta http://www.fragbite.se/?thread ID=1158003 )

Så började jag tänka på min egna kropp och vad jag avskyr mest med den.

Så tänkte att jag gör en tråd för att se vilka av era kroppsdelar ni hatar och varför.

Jag börjar såklart.

1: Mina vader tycker jag är enorma, detta är det jag avskyr mest med hela kroppen. Dom känns klumpiga och fula. Både muskler och fett men gillar dom inte ett dugg.

2: Mina nipples är oftast inte styva ett dugg. Utan mer puffiga. Inte enorma puffiga men inte styva. Inget jag tänkt så mycket på förut men i samband med "konstig bröstvårta" så började jag tänka på det.

3: Mina händer är rätt så små, inte stora manshänder (jag är 18 år) Dom är mindre än alla mina kompisars händer. Fast dom ser bra ut men små är dom.

4: Mina skinkor är typ platta, har knappt någon röv tycker jag. Kan vara inbillning vad vet jag.

Har haft flickvänne osv och varit intim. Ingen av dem har påpekat något av dessa saker. Utan det är vad jag tycker och tänker själv om min kropp.

Varsågod eran tur!

Juste tänkte bara tillägga att mitt hår och ansikte och hals ser riktigt bra ut. Ser ut som en modell ungefär. Synd att modell kroppen fattas :)
Föregående tråd
Nästa tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar