Hej!
Hände en sjukt konstig grej igår när jag låg i sängen. Jag hade sovit i några timmar på förmiddagen efter en jobbig tenta på morgonen och vaknar sedan upp lagom utvilad för att typ titta klockan på mobilen för att sedan krama om kudden en gång till innan jag går upp. Då efter ca 1 min så känner jag att min katt (som dog för 3 månader sedan) hoppar upp i sängen och försöker lägga sig bredvid mig.
Förstod ju självklart efteråt att detta var en dröm. Har varit med om att drömmar kan kännas sjukt verkliga men detta var inte som alla andra gånger. Känner endast hans päls mot min arm och det känns SJUKT verkligt. Mitt hjärta började dunka som in i helvete och jag blev så jävla rädd att jag inte vågade öppna ögonen för om min döda katt skulle sitta där bredvid mig i sängen så skulle jag flippa ur totalt. Tänkte tankar som "detta kan inte vara sant, VAD ÄR DET SOM HÄNDER EGENTLIGEN?? Jag måste ju drömma men detta känns så sjukt verkligt".
Någon som har varit med om liknande händelser?
Cheers! / KUNG1
Skrivet med min iPhone
Det var lite jobbigt faktist!
Det var en dröm, drömmar känns ofta verkliga.
OnT: Nej
Även känt ett par gånger att nån katt tar 2 steg på sängen men endå inte. Jag hade ögonen öppna och ingen av mina katter var i sängen just då!
Skrivet med min iPhone
Skrivet med min iPhone
skicka ett PM om du vill snacka!
Skrivet med min Android-mobil
Skrivet med min Android-mobil
#17 dricker ej kaffe