http://na.se/nyheter/laxa/1.19 09703-pepparkaksgubbar-forbjud s-i-luciataget
Diskutera fritt, själv tycker jag att det är helt förjävligt.
Saxat ur artikeln: Då frågade jag henne: "Pepparkakor då? Ska vi inte äta pepparkakor heller?" Nej, det hade de också tagit bort.
Skrivet med min iPhone
jag kanske tar illa upp, vem vet?
Förvånar mig också att stjärngossarna får vara kvar. Om Pepparkaksgubbarna liknar n*grer så liknar väl stjärngossarna några KKK-medlemmar.
Tycker bara att de skapar rasistiska tankar om något som inte är alls rasistiskt när de gör såhär.
Om en grupp invandrare börjar på en skola som börjar ta bort och ändra massor med saker och regler, hur ska dom då känna att dom passar in?
och som vanligt så får DOM ju såklart som dom vill :)
detta land är påväg utför! SD2014
Har jag ens skrivit nåt om vilka som inte hör hemma här?
Är du en sån där liten smygrasist bakom din 17" skärm?
Ska de förbjuda lussebullarna också för att de är gula?
Ska vi inte ta bort den vita mannen på Pringles burkarna också? Jag tar illa upp..
Tycker fan det är mer rasistiskt att TA BORT dom istället, som om vi inte vill ha dom.
"once you go black, you never go back"
Seger åt vänstern!
staffan stalle dräng är han en kkk ?
Så patetiskt att dem förbjuder pepparkakor herregud...Jag hade då klätt ut mig ändå och visat kärringen..
Vem tar illa upp för pepparkakor egentligen?
Skrivet med min Android-mobil
"Jag må vara mörkhyad, men mån jävla måtta får det vara!!
Ingen nationalsång på hockeymatcher, inga tradionella låtar på skolavslutningar, man får inte säga n*g*rboll och sist men inte minst detta med pepparkaksgubben, det handlade om ett barn för fan, låt dom ha på sig det dom vill.
Vad har hänt med Sverige??
Vad kommer härnäst?? Just asking...:/"
Förbjud dessa också. Bra jobbat SVEJIRJE
"den där bruna ungens mamma" hahaha