1
SA-MP. Sugen?
Postat av TerrorTommy.-1776 den 7 November 2012, 18:21
14 kommentarer · 211 träffar
Go'kväll alla bröder och apor.
Tänkte höra om det fanns någon som lirar/sugen på att börja lira SA-MP? (San Andreas Multi Player). För trött för att skriva och förklara vad det är, så ni som inte vet googla upp det! =)
Har suttit och väntat på att en ny RP (RolePlaying) server ska komma ut.
Och nu verkar en hyfsat bra server släppts.
Planen är då att vi är ett par stycken som börjar, och med tiden tar vi över servern. - Vi är alla i samma "familj". (Efternamn).
Factions
SAPD
GOV
Hitman Agency
News Agency
CIA
Taxi Company
Tierra Robada Police Department
DPS
LSFMD
USMC/NG
F BI
(A secret faction which we choose it's members)
Som ni ser så finns det massor med faction's att välja och vraka på. Det kommer förmodligen krävas lite erfarenhet m.m för att få bli Leader över en faction.
Planen är bl.a att vi tar över de flesta Faction's vi kan.
Prioriterar de som ger mest makt/pengar.
CIA, FBI, USMC/NG är väl top 3 prio. Rätta mig om jag har fel.
Om någon är sugen lägg gärna en kommentar så PM'ar jag med mer information. ~ Eller slå iväg ett PM, eller gör båda.
Ta inte det allt för seriöst, då det är en ny server och vem vet, om någon månad kanske den är död? - Jag vill testa detta för att ha kul, roligt tidsfördriv där man inte behöver lägga ner allt för mycket tid på.
mvh,
terrortommy.
Tänkte höra om det fanns någon som lirar/sugen på att börja lira SA-MP? (San Andreas Multi Player). För trött för att skriva och förklara vad det är, så ni som inte vet googla upp det! =)
Har suttit och väntat på att en ny RP (RolePlaying) server ska komma ut.
Och nu verkar en hyfsat bra server släppts.
Planen är då att vi är ett par stycken som börjar, och med tiden tar vi över servern. - Vi är alla i samma "familj". (Efternamn).
Factions
SAPD
GOV
Hitman Agency
News Agency
CIA
Taxi Company
Tierra Robada Police Department
DPS
LSFMD
USMC/NG
F BI
(A secret faction which we choose it's members)
Som ni ser så finns det massor med faction's att välja och vraka på. Det kommer förmodligen krävas lite erfarenhet m.m för att få bli Leader över en faction.
Planen är bl.a att vi tar över de flesta Faction's vi kan.
Prioriterar de som ger mest makt/pengar.
CIA, FBI, USMC/NG är väl top 3 prio. Rätta mig om jag har fel.
Om någon är sugen lägg gärna en kommentar så PM'ar jag med mer information. ~ Eller slå iväg ett PM, eller gör båda.
Ta inte det allt för seriöst, då det är en ny server och vem vet, om någon månad kanske den är död? - Jag vill testa detta för att ha kul, roligt tidsfördriv där man inte behöver lägga ner allt för mycket tid på.
mvh,
terrortommy.