Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Iphone 4 problem

Postat av dempan__on den 21 September 2012, 20:23
14 kommentarer · 260 träffar
Hej, för en liten stund sedan så uppdaterade jag min Iphone 4 till iOS 6. Efter att den hade gjort allt den skulle så stod det att jag var tvungen att koppla in telefonen till itunes. När jag hade kopplat in den i itunes så bad itunes mig att återställa telefonen, vilket jag gjorde då jag inte kunde välja några andra alternativ. Sen, fick jag ett felmeddelande där det stod "Det uppstod ett fel, det går inte att återställa telefonen." Sen loopas, den gråa apple loggan om hela tiden. itunes hittar inte heller telefonen längre. Testade med en annan iphone som itunes hittar. Testat olika datorer etc etc.

Jag har googlad, jag har gjort flera hard resets osv osv. Någon som vet vad jag kan göra? Telefonen har funkat felfritt i mer än ett år. Så nu vänder jag mig till er, som sagt har verkligen testat allt. Hoppas någon kan lösa detta.

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar