Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

staten vs mc-gäng

Postat av DemBoe den 26 Augusti 2012, 14:00
48 kommentarer · 277 träffar
Staten och vissa mc-gäng håller på med samma sak, utpressning. Skillnaden är bara att det är lagligt för staten.

Om man inte betalar skatten varje månad så får man problem, om man inte betalar till ett mc-gäng man fått på sig så blir det problem.

Hade det inte varit mycket bättre att ta bort skatten helt och hållet och låta alla göra rätt för sig.

Jag börjar bli kisstrött på att betala flera tusen i månaden för att nån lat jävel ska ligga på soffan.

Fyfan säger jag bara på detta fittsamhälle, dessutom förstår jag inte varför en politiker som inte gör ett kiss ska få 60.000 av våra skattepengar heller. Kissluffare är precis vad de är. De stjäl våra pengar medan Svensson knappt kan betala sina räkningar.

Hur länge dröjer det innan vi går ihop och säger att vi inte vill vara med och försörja latmaskar längre?

Har du också tröttnat på detta kommunist samhälle?

Stå enade kamrater, Sveriges välfärd ska snart nå sin forna glans
Föregående tråd
Nästa tråd

48 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 48 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..