Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gymnasie åk1.

Postat av ZerUm96 den 20 Augusti 2012, 16:59
37 kommentarer · 219 träffar
Hej fragbite!

Nu är det så att jag började första året på gymnasiet idag. Blev mycket besviken då jag i uppropet fick höra att de 5 andra personerna jag gick med i förra klassen hamnar i en och samma klass (T1B), och jag själv hamnar i klass T1C.

Jag gick till rektorn och frågade av vilken anledning detta hade hänt då vi faktiskt hade gjort en lista på vilka som ville gå med varandra (vilket man kunde göra i slutet på 9an).
Han svarade att det var han som hade gjort fel och av misstag MISSAT mitt namn på listan, även då det var det översta.. Och han säger dessutom att jag ej kan byta klass p.g.a att det inte får överstiga 27 elever i klassen..

Det jag fick var att ta med en "byta klass" lapp hem och få på skriven och hoppas på att någon ifrån klass T1B byter klass eller hoppar av.

Själv tycker jag att eftersom det var Rektorns fel att jag hamnade i en annan klass så får de finna sig i att ha en extra elev i T1B..

till frågan:
Borde jag få byta klass även om ingen byter ifrån T1B?

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 37 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..