Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

vet inte om jag ska köpa

Postat av Heatt den 20 Augusti 2012, 16:58
4 kommentarer · 172 träffar
Tja alla på fb sitter här och försöker fördriva tiden lite och har inge o göra, Vill ha något att spela något najs Mmorpg, tänkte börja med Swtor men det ska ju bli F2P fast det är i höst, tänkte köpa en 30 dagars och köra lite men är inte säker om det är värt det:/

GW2 kommer komma ut om en vecka och ja vet inte om det blir "wow killer" känner inte så värst taggad har spelat betan och de var najs men hade inte tillgång till pvp, Jag gillar mest pvp inom mmorpg, Har GW2 en najs pvp scen?

Har hört om WvWvW och det känns helt som långa timmar som i AV back in Vanilla, tänke mera pvp inrikat som AB wsg som i wow pvp om de spelet har det?

Wow är ju i endgame och det är ju trist och MoP kommer den 25 sep och det känns som ett lyft från blizz men wow har dött inom mig och skulle nog kunna spela wow i vecka sen skulle det stå och damma:D
Bjuder på stavfel och ha trevlig afton

Börja med?

13 personer har röstat

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..