Kan Arsenal vinna titeln?
Gunners ser ut att ha förstärkt sitt lag rejält inför säsongen 2012/13. Lukas Podolski och Olivier Giroud blev klara för någon månad sedan och nu uppges det vara klart att turken Nuri Sahin lånas ut till Londonklubben från Real Madrid.
I och med detta tycker många att Wenger värvat mest och bäst i detta fönster och kanske kan laget bli en utmanare till både CL- och PL-titeln.
Vad tror ni FB`? Hur slutar PL 2012/2013?
Skrivet med min Android-mobil
Dom är förlorare.
Man u vinner
#2 Va? Skulle Man U vara genuina talangutvecklare eller något då eller?
"Arsenal är köp lag"
Det löjligaste jag hört.
#2 Du är dum i huvudet du kan inte säga att Arsenal är ett köplag? , dom köper för det mesta unga spelare som dom utvecklar själv, bara för att dom värvat Podolski och Giroud så är dom inte ett "Köp lag"
Och ja jag tror Arsenal har chans till titel, osv själv är jag en riktig Gooner kollade nästan varje match föra säsongen, dom spelar finast fotboll men vinner inga titlar men jag tror att Arsenal och Van persie skriver på så tror jag dom har chans till titlar.
Santi Cazorla är något att öppna ögonen för nu också..
Nej, Arsenal har ingen chans på titeln. Med mycket flyt kan de komma 3a, men troligtvis blir de 4a eller 5a.
Det faktum att han kallar Arsenal för köpelag och att dom är förlorare, och sen nämner Man U precis som om dom inte vore ett köpelag, det jag reagerade på.
Alltså... är den här tråden på riktigt? Tror du helt serriöst att Gunners har NÅGOT som helst i toppen att göra?
Bara för att Liverpool inte är det laget dom en gång varit måste man väl få säga sin åsikt? Eller ska laget man själv håller på i ligan avgöra hur man tror det går för andra?
Troligt? Nej
Thierry Henry har sagt att han gärna återvänder till Arsenal för en andra låneperiod, men säger samtidigt att han inte snackat med varken klubben eller Wenger om detta. Arsenallegendaren vill också gärna bli tränare för The Gunners i framtiden.
#30 Han suger ju och hade ett otroligt flax senast som gjorde några mål.
Skrivet med min iPhone
Ja united har ju i högsta grad med hans första inlägg att göra annars...?
Jag tror att United, City och Chelsea kommer tampas om titeln. Och att Spurs, Arsenal och eventuellt Liverpool kommer slåss om fjärdeplatsen.
Och sen som du säger att det har chansen att vinna PL? Kanske. 15% kanske
CL? Absolut inte! 0.1 % chans kanske! PSG har större chans att vinna CL än Arsenal!
Santi Cazorla från Malaga har det oxå ryktats om.
Skrivet med min iPhone
Arsenal har ju självklart chansen :D Vi har ju stjärnspelaren Wenger kvar.
hahaha
nemen vi har ju faktiskt fortfarande grymma spelare kvar som alex song, gervinho, wilshere, vermaelen, arteta och nu podolski !: D fu rvp
tack för mig.
Skrivet med min Android-mobil