Hej fragbite!
Dagens i-landsproblem: Jag vet inte vad jag ska äta idag!
Behöver er "hjälp" då jag har 0 inspiration till matlagning idag och pizza och hamburgare går bort då jag ätit det de 2 senaste dagarna, även fisk går bort.
Ös på med tips på vad jag kan göra för mat! Angående ingredienser så ska jag till affären senare så det är inget "vad har du hemma?" för det är i stort sett tomt i kylen, frysen och skafferiet näre kommer till riktig mat.
Tack på förhand!
Hypen dog när folk prövade spelet i betan. Tror ESO kommer gå F2P som SWTOR.
Är det någon av er som spelar det? Absolut!
Vad tycker ni om det? Över förväntan. Sjukt roligt tycker jag.
Vad kör ni för faction, race, class osv? Khajiit Nightblade Aldmeri Dominion.
De enda jag ser som tråkigt är att PVP inte startat riktigt än. Efter midnatt känns de som dött på slagfältet. Men de kommer väll :)
Du har PM!
Och om dom skulle ändra till F2P så blir de döden.
Finns en anledning till att spel som tar månads avgift håller sig längre. För då har dom budget till support,updates.
Personligen väntar jag dock bara på att Bethesda ska announca nästa riktiga TES-spel. Det är vad de gör bäst.
Själv köpte jag standard edition och tycker att det är grymt kul än så länge.
Du kan stort sett blanda ras och class hur som helst. Extrabonusen ger inte mycket alls i slutändan.
Du kanske kommer med en åsikt. Jag kommer med fakta
ont, vetefan om jag ska skaffa det :/ Lirade betan och tyckte att det var lite segt.
och en minimap
http://minion.mmoui.com/
har hittat minimapen men inte hur mycket man tar osv.
Det är inte att jag inte har tid med roliga saker, det är mer att jag prioriterar min tid på andra intressen mer nu än förr. Men klart man spelar lite spel ibland också! Bara inte såna nötarspel kanske.
Det är alltid kul att vara ny till ett spel!
Jag var ute och letade quest för jag hade följt en och samma quest-line och det blev för svårt. Så jag gled tillbaka till ett tidigare område jag varit på för att hitta nytt arbete.
Då jag plötsligt ser en stor döskalle på kartan, så jag springer dit för att se vad det är.
Det är en stor raptorjävel så jag springer in i han och blir oneshottad. Det här måste vara en elite av något slag tänkte jag och kollade på hans HP-bar.
Så jag skrek lite i zone-chatten och tillslut dök det upp en theif/ranger. Vi försökte ännu en gång att döda raptorn. Vi sprang runt i cirklar och kitade han men det var alldeles för svårt när han kom nära oss.
Från ingen stans kommer det en Dragonknight tank och räddar oss, han tauntar den och kitar runt den medans vi slänger så mycket range-attacker som möjligt på honom. Efter 1.5minut så dör den och jag rusar fram för att loota.
En blå onehander droppade och jag blir superglad! Så jag länkar den till theifen och han blir lite smått avis och undrar om han kan få den.
Dum som jag var så equpade jag den och började slå lite mobs, då jag sedan insåg att det är boe..
Nåja, nu har jag en grym onehander till min sköld!
Hade det varit i wow så hade det liksom varit "mm en epic" :P :P :P