Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Guild Wars 2 Fragbite-guild

Postat av fuDj den 24 Juli 2012, 16:45
87 kommentarer · 318 träffar
Tja aLa,

Som många vet så släpps spelet Guild Wars 2 den 28 augusti och tankarna kring spelet är underbara!
När jag satt här framför datorn en fin tisdags eftermiddag kom jag på en inte så värst originell idé, nämligen att vi borde göra en Fragbite guild!

Varför?
Jo, spelet är helt nytt, det kommer vara många funderingar och tankar och tillsammans kan vi klura ut de mesta svårknäckta nötarna.
För er som inte vet så finns det World Events i GW2 som "scalear" efter hur många spelare som är på platsen, hur sjukt hade det inte varit med cirka 100 Fragbiteare som teamar upp i ett Event och bara har GRYMT roligt?
Vi kommer ju givetvis teama upp i WvW(PvP) och även köra instancer och raids(om det finns(?))
Man kan även lätt hitta en partner att levla med ifall man tycker det är roligare (Alla quests och NPCs scalear efter hur många spelare man är, så man kan lvla i grupp upp till 80)

Så vad säger ni?
Jag tänkte att det är lika bra att göra tråden redan nu så vi kan se om vi får ihop nog med folk, börja fixa Vent/Mumble server och liknande redan nu.

Lämna bara en kommentar här nedanför som börjar med;
Jag är på!
Om ni är på, så bumpar jag tråden när spelet släpps och ni får whispra mig in-game för invite!

Hur kul låter inte det?

Ha det gött,
Tack på förhand
//
Föregående tråd
Nästa tråd

87 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 87 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..