Tjena!
Sitter här med ett ganska stort forever alone face och funderar på vad man skulle kunna hitta på ute under dagarna som går, har lix gått och typ blivit arbetslös så det har lämnat ett ganska stort tomrum.
Jag sitter just nu och kollar på blocket efter fiskespö men minns inte riktigt vad jag ska kolla efter, ngn som kan komma med tips? ngt som inte delas på 2 när en gädda nappar, dock fiskar jag helst abborre.
Fast tills dess så har jag inte så värst mkt att göra, nu börjar jag även närma mig slutet av Lost serien..
Har ni tips på ngt man kan göra ute ensam? Vänner är ute ur bilden då större delen av mina vänner antingen är bortresta eller allmänt tråkiga dessutom känner jag mig inte så värst social.
Tacksam för tips :)
Ha en gla sommar!
Men ut och spring, cykla hitta på något bara
Skrivet med min iPhone
Om du har orken att leta mask själv (rekommenderar ej att köpa mask, har bara dåliga erfarenheter med det) kan du köpa en metrev för 10 kr och slappa i solen medan du väntar på hugg, finns fan inget skönare. Du kanske inte får några rekordfiskar men visst fan finns känslan där.
Ett 7-8 fots spö och en haspelrulle som inte är från Ullared duger alldeles utmärkt
3# Jag gillar fiske, har samlat på mig ganska många beten sen jag vart liten, med tanke på att jag är nyligen arbetslös så vill jag nog inte lägga ned en sån summa pengar direkt, jag hade tänkt mig ngt mellan 200-400kr som max, mask däremot kan jag säkert gräva upp endå :)
Skrivet med min Android-mobil