Vann precis Premier Cup (online) FIFA 12 med Chelsea.. Mötte Real Madrid varje match och när jag fick se slutspels trädet så var det:
12 st som spelade Real Madrid
3 st som spelade Barcelona
Och jag (Chelsea)
Känns som ett jävla demo att spela online då man möter Real och Barca 80% av alla matcher! blir så sjukt förbannad på alla jävla fega svin som inte vågar spela något "sämre lag"....
Går det att filtrera bort Real och Barca som motstånd på något sätt? är så otroligt jävla trött på detta
Peace Fragbite!
För att svara på din fråga så har jag ingen aning, det ska väl gå att välja lag med samma antal stjärnor, men det hjälper ju inte så mycket i detta fallet.
Skrivet med min iPhone
Sen att Chelsea är fega? Beror väl på spelstilen, det är iaf inte ett lag fyllt med spelare på 90+ i poäng (typ barcelona).
#8 haha ja röda tröjor!
#6 Hur kul är UT på FIFA12? FIFA11 var miljardtals gånger bättre
Mötte nog Dortmund 10 gånger i rad innan.
För övrigt så började jag spela FIFA 12 när det släpptes, ca 570-140-180 W-D-L på online season så de är ett par speltimmar
Men du har en poäng ändå, när jag spelar med Santos/Sverige så får jag möta lag som Barcelona etc. Sjukt tråkigt.
Men också så när man väl får möta Barcelona/Real madrid så vet man att man vinner för det är bara sopor som tar dom bästa lagen i spelet.
Mötte Real i cup-finalen och vann med 4-0 med Santos, svårt osv.
För övrigt, om någon är sugen på att ta en match PM:a mig :) (lirar Ps3)
Barcelona är fyllda av 1.30cm spelare och Chelsea 1.80+ vilket ger fördelen i nickdueller vilket gör Chelsea till det bättre laget. Barcelona har små tekniska och snabba spelare, en person som kan defenda har inga problem med det.
Real kan jag ta tillbaka, Christano fittronaldo är tråkigt bra i spelet med sin 100+ i snabbhet och blixtsnabba vändningar i 90% vinkel.
Kan du spela FIFA så vet du också om att Chelsea är oslagbara, så kom inte och lek.
och haha "kom inte och lek" jahopp ännu en kille på 13 år!
13 år? haha okej, p12. Kom tillbaka när du fått hår på kuken.
Kan påstå att jag är betydligt äldre än dig.
Spelar atm i division 1/2 på Xbox om det ens har någon betydelse för dig.
/Last comment.
Pedro, Affelay, Villa, Sanchez, Messi är alla snabba och kan göra mål, med en 4-1-2-1-2 uppställning med Barca hade jag krossat dig.
Spelare som Xavi och Iniesta helt enkelt suger på spelet, deras fantastiska egenskaper syns inte till.
Sen det med Xavi och iniesta är sant, men är så för många spelare då den enda bra egenskapen en spelare på FIFA behöver är snabbhet och lite bollkontroll vilket gör spelet så sjukt tråkigt.
Vad lirar du på för konsol?
Sorry om jag skriver konstigt, är fruktansvärt trött.
http://www.futhead.com/12/squa d/1431590
Lirar Xbox.
Ska vi lira någon dag? Lirar givetvis också på Xbox. Vill gärna ha lite bra motstånd.
Så är du Chelsea själv...
Gamertag MrGuran