Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Midsommar stöten

Postat av Mattyxz den 22 Juni 2012, 12:51
23 kommentarer · 226 träffar
HEJ ALLA PÅ LE FRAGBIT! :D

nu ska vi pratta om LE mig och bara LE mig!!! duger inte det så fins typ : http://na.leagueoflegends.com/ board / . XD

HUR SOM HELST :DD för typ LE två år senn var LE jag och lannade LE leech o' lechen hos min LE kommpa som LE jag LE kännt senn min första dag i LE skolan. vi är lika gammla men han tog LE studdeten förra årett eftersom jag hoppade av skolan ett år för att föröka bli LE starkaft två profs.

HUR SOM HELST IGEN :DDD så lanade vi LE leech o' lechen och det var hur sent som helst och grejer(OBS JAG LOVAR). jag var jätte trött så jag gick för att lägga mig. jag är inte vann med att vara vaken till LE två (OBS PÅ MORGONN :O). när jag låg där i sängen kunde jag inte sluta tänka på min kompis som vi kan kalla LE "DAVDAS". jag låg vaken SJYYKT länge jag svär typ till LE halv 3(OBS PÅ LE MORGONN!:O) helt sjukt tänkte jag (typ MOTHER OF GOOD OM NI SETT DEN PÅ 9GAG). varför tänker LE jag på LE honom och grejer och saker. men sen så kom jag på att jag typ var kär eller något sånt XD:p men nu har jag varit kär i LE DAVDAS i typ LE två år och nu ska LE jag och LE han fira LE midsommar ihop. det kommer typ bli jätte kul för mamma köppte två sider som hon sa att jag fick dricka. (OROA ER INTE, JAG SKA TA DET LUGNT MED DOM EFTERSOM DET ÄR FÖRSTA GÅNGEN).

men nu till ^the deal^:PXD likzom eller vad man ska kalla det xD :P
LE jag hade tänkt berätta för LE DAVDAS hur LE jag känner och sen LE kyssa LE honom. men LE jag vet inte hur LE jag ska LE berätta det för LE honom??? någon som har tips!! det vore jätte bra om någon har varit i samma sitation som LE MIG.

TACK LE fragbit för er jelp, LE jag litar på LE er!

Bi the veyy har ni sett den där bilden på 9GAG där det är typ en LE kille som typ säger true story som barne stinsenn i hao i mett yor mother!!? XDDDDDD
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..