Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur finner jag motivation? Sista arbetet

Postat av BIRDIE13 den 4 Juni 2012, 19:02
23 kommentarer · 280 träffar
Hej!
Tar studenten nu i veckan och har ett gigantiskt arbete som jag behöver göra klart innan klockan 8 imorgon bitti.

Jag har slackat igenom hela min gymnasietid vilket har lett till att de senaste 5 veckorna har jag slitit för att plugga ihop de mesta av kursen jag haft IG i eller legat efter i. Detta har lett till att jag känner mig helt utbränd just nu. Jag har varken lusten eller motivationen till att göra det här, även fast jag vet att det är det absolut sista jag kommer behöva göra.

Hur gör ni för att finna motivation när det går tungt för er? Hur finner jag ett bra sätt att sitta och plugga i 12 timmar i sträck?

Vetskapen om att jag kanske inte kommer att hinna, och att om jag inte hinner så kan jag plugga upp det i sommar får mig att inte bry mig helt enkelt. Jag vill verkligen göra klart det här tills imorgon så att jag för en gångs skull, på 3 år, kan vara nöjd med mig själv. Jag lider av prestationsångest och just nu i alla fall koncentrationssvårigheter. Alla tips är välkomna!
Föregående tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..