Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Behöver jag betala?

Postat av humanz den 2 Juni 2012, 12:31
13 kommentarer · 261 träffar
Hej g-rabbar och b-rudar!

Nu är det så att jag sålt en bil till en kompis tjej igår kväll, den har legat ute på blocket. så det är folk som ringt och velat kolla.

Då var det en kille som vela komma och titta på den igår, men då hade jag ju redan bestämt med kompisen tjej och hennes familj, så jag sa att jag skulle vara borta och inte kunna sälja bilen.

Jag sa det eftersom jag inte vela "förlora" köparen då han skulle kunna tappa intresse om det var någon annan som skulle titta på bilen.

När jag sagt det sa han att han skulle kunna komma imorgon, men att han skulle höra av sig innan han åkte vilket jag tycker är ett bra alternativ.
Han bor 20mil härifrån kanske är värt att tillägga.

Iallafall så sålda jag bilen till kompisens tjej, och jag hade helt glömt bort den andra köparen.

Så för runt 15 minuter sedan ringer han och väcker mig och vill köpa bilen som jag redan sålt, när jag berättar hur det ligger till blir han förbannad och säger att jag är skyldig han pengar till bensin.

Jag säger att det inte kommer bli några bensin pengar eftersom han skulle höra av sig innan han åkte hemifrån, vilket han inte hade gjort.

Då lyder frågan såhär: Är jag skyldig honom att betala bensin pengar?

Är jag skyldig till att betala bensin pengarna?

30 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..