Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Farsans sköldpadda

Postat av B4TM4N den 25 Maj 2012, 17:40
36 kommentarer · 285 träffar
Hejhej Fragbite.

Blev tvingad ut i solN nyss för att klippa gräset...

Vi har dock en åk gräsklippare så man kan iaf racea lite xD

Fast grejen är att jag inte får använda den egentligen för "det förstör tydligen gräsmattan" -.- (antagligen för jag racear med den men det vet inte pappa xD)

Brukar köra typ heat, alltså räkna sekunderna det tar för mig att fullborda ett helt varv för mig @gräsmattan och sedan försöka slå det, vilket är rätt lätt då ytan minskas hela tiden XD men endå!

Iaf till saken, just som när jag racade på som bäst så ser jag den där jävla sköldpaddan

(den ska egentligen ligga i en sån här 1*1meters pool,fråga mig inte varför) ...Och inte fan hinner jag veja för den, får typ hjärnsläpp och bara dundrar på... Fast asså, jag mosar inte hela sköldpaddan utan jag kör typ på fotN på den :O

Pappa fick sköldpaddan i 40 års present som skoj typ så vi har inte haft den så länge. men endå!

Fan ska jag göra? foten på djuret är helt mos. det blöder lite men inte så mkt, han har typ dragit in foten så ser inte så noga.

Ska jag säga som det är eller ska jag typ kasta bort sköldpaddan åå säga att den flydde eller vad fan gör jag?!

Har typ en timme på mig att lösa detta då farsan kmr hem från jobbet snart

TIPS!?

Edit; Bild ---> http://piclair.com/suhmy

Det har slutat blöda och pappa har inte märkt ngt än då han i princip sprang direkt in på kontoret...

Han har fortfarande benet indraget men annars verkar han ok :O

Tror ni det kommer läka av sig själv??

Edit 2; Några skriver att den kan vara ngn slags ödla. Vettefan om det är det för dem
vi fick den av är jättebra kompisar med pappa och dem sa att det var en sköldpadda.

Iaf det är inte det viktiga. Sköldpaddan verkar fan ännu sämre nu, han har fortfarande inte dragit ut benet och har suttit i samma hörn i burken typ 40min nu, fast den rör sig lite när jag petar på den. Han vill inte äta köttbullarna jag lägger i heller, ska jag tästa med ngt annat typ ngt som luktar och är lite mer kryddigt?

Väntar med att säga till pappa tills imorn tror jag, får hoppas det blir bättre under natten antar jag.

Är jag körd?

33 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..