Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Samma namn? KOLLA HIT hjälp

Postat av ovv den 19 Maj 2012, 03:17
11 kommentarer · 194 träffar
HEJ!

Min polare heter "DIMITER" och hans pappa heter nämligen också "DIMITER" VA säger jag bara. Hur kan man vara så fantasilös och hemskt mot sitt EGET BARN!?!?!

Varför döper man till samma namn som sig själv?

Jag kommer ihåg en vinternatt i midvinterkylan när dimiter och hans far (dimiter) var ute med deras familj, dom körde en lek som hette "vem är rädd för dimiter" Mamman sprang och gömde sig och systern med, dimiter och hans pappa var "det" plötsligt försvinner systern och ingen i familjen kan hitta henne, det kommer då en ande som säger, "det finns bara en som kan hitta erat försvunna barn, han heter dimiter"

Dimiter och hans pappa (dimiter) kollade på varandra och funderade på vad det var anden menade. pappan kom på lösningen, en lösning så hemskt att ingen på FB kommer tro den.
Dimiter dräpte sin egen son och bajsa i hans mun och sa "HAHA DU HAR EN BAJSHÖG I DIN MUN"

hahahahahaha

Disk:disk eller inte diska
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..