Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

tappat motivation till skolan..

Postat av B A Y L I F E den 1 Maj 2012, 21:03
47 kommentarer · 2 079 träffar
Har sedan jag började gymnasiet känt att skolan börjat bli mindre intressant... Delvis för att på gymnasiet är det så jävla mycket hålor, lärarna bryr sig inte ett skit, iallafall på den linjen jag går.. El & Energi.

Det känns som att alla lärare rättar proven på ett sätt med flit för att man ska faila, vilket gör så jag inte kan se någon framgång i det hela, bara trötthet. Till exempel så har vi precis gjort svenska nationella, och alla vet ju att det är nya kursplaner för alla 95:or och därmed verkar lärarna tro att det ska bli ännu svårare och klara höga betyg, så därför snålar dom som fan, fick ett jävla D när jag gjorde muntliga som jag själv tyckte var bra, dom som lyssnade tyckte samma sak. Ett jävla D för att det är så jävla hypeat.

Känner bara att det är så jävla värdelöst att ens försöka skriva bra uppsatser etc då det alltid, ALLTID är någonting som är fel enligt läraren. Jag hade motivation till skolan genom hela nian och hade vg-mvg i de flesta ämnena och tyckte det var kul att skriva uppgifter för man fick bra betyg på dom senare...

Vet inte själv vart jag vill komma genom att skriva allt detta men någon måste väl känna lite såhär mer än mig? Typ dem 95 födda här? Gymnasiet suger kuk, eller hur?

Skulle uppskatta tips på hur man kan få motivationen tillbaka och hålla fast vid den, för just nu går skolan bara åt helvete, neråt i en jävla fart.

Disk: Vad tycker DU om gymnasiet? Samt, vart går/gick du på gymnasie?

Bjuder fan på stavfel.

Hålor är kul?

112 personer har röstat

47 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar