Hej, när jag går in på facebooks startsida är allt som det ska sen när jag ska logga in blir allt väldigt konstig (kolla bild längre ner) och undrar ifall någon vet vad som är felet?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#0 Hur kan du som vit individ tycka att det är kul? Att direkt se artikeln kan vara lite småkul men verkligen inget man skrattar två gånger - om man inte vill leka cool.
#19, Därför att om du själv hade varit svart hade du nog aldrig sett ironin i skämtet, utan tyckt att det var rasistiskt. Om vi förvrider det och gör om artikeln fast om t.ex. "Eminem : Jag kan inte skaka av mig det vita" - det låter väldigt dummt eller hur? Ofc det "vita" kan misstolkas men du förstår poängen.
#18 Vem sa att jag har skrattat åt det två ggr? Meningen är att ni skulle just "direkt" se artikeln.
BTW, vad har de för betydelse om jag är vit eller inte och hur vet du säkert att jag inte är svart? TÄNK innan du skriver.
#18 Igen, det har med att jag e vit JA, men jag skiter fullständigt om svarta driver med oss på andra hållet! Har aldrig tagit åt mig när en svart skämtat om vita.
#18 hade jag sett artikeln "Eminem - Jag kan inte skaka av mig det vita" hade jag inte ens reagerat. Förstår inte sånt där med att så fort det handlar om svarta etc så är det DIREKT rasistiskt. Är det dom som överreagerar eller är det bara jag som inte bryr mig?
Han har många problem, antingen har han "ticks" eftersom att han står och viftar med händerna hela tiden, eller så gillar han helt enkel att visa upp sina hnder, och det är fan inte normalt?
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
#19, Därför att om du själv hade varit svart hade du nog aldrig sett ironin i skämtet, utan tyckt att det var rasistiskt. Om vi förvrider det och gör om artikeln fast om t.ex. "Eminem : Jag kan inte skaka av mig det vita" - det låter väldigt dummt eller hur? Ofc det "vita" kan misstolkas men du förstår poängen.
BTW, vad har de för betydelse om jag är vit eller inte och hur vet du säkert att jag inte är svart? TÄNK innan du skriver.
#18 Igen, det har med att jag e vit JA, men jag skiter fullständigt om svarta driver med oss på andra hållet! Har aldrig tagit åt mig när en svart skämtat om vita.
"640 kB borde vara tillräckigt för vem som helst"
Bill Gates, Microsoft, 1981
#18 du e svart, va vet du om sånt :D
#18 Om det handlade om Eminem så skulle det fortvarande vara minst lika kul.
^^
over n' out
50 for president!