Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hoppa av?

Postat av thinkpad1337 den 20 April 2012, 01:45
13 kommentarer · 206 träffar
Tjenare. Är en pojke på 17 år som går första året på gymnasiet. Jag går ekonomi f ö.

Valde att göra tråden vid denna tidpunkt för att få lite seriösa svar. Är en person som behöver råd 24/7 :)

Jag har arbetat på mina förfäders företag sedan jag var 12 år gammal och nu kan jag nästintill allting som min mamma kan som gått fullständig gymnasieutbildning samt universitet.

Det är inget gatukök jag pratar om utan ett revisionsföretag och jag har hand om ekonomin.

Jag har numera blivit höginkomsttagare, kommer inte gå in på detaljer då jag inte vill att detta ska klassas som en skryttråd.

Jag jobbar efter skolan till läggdags och nästan hela helgerna och läxor samt pluggande gör jag på rasterna i skolan.

Förbrukar cirka 4-5000kr per månad vilket betyder att jag har stora marginaler om man säger..

Blir en del besparingar just nu då jag bor hemma. Problemet är ju också att man verkligen inte orkar köpa något. Blir väll att köpa en fin bil när man tar körkort i alle fall.

Nu undrar jag ifall det är värt att jag forsätter min utbildning för att lära mig saker som jag redan vet?

Tack på förhand!

Leder pengar till lycka?

4 personer har röstat
Föregående tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..