Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Smyglyssning på vent

Postat av TROLLDEG den 29 Mars 2005, 15:46
573 kommentarer · 191 träffar
Jag har sett ett par trådar då folk har lagt upp sina smyglyssningar från Ventrilo, och jag har inte tänkt att vara sämre.

Det började med att jag satt på Ventrilo-servern jag alltid brukar vara på, stack in i ett av publicrummen för att ha lite kul med småbarn, då jag hörde "OGC". Så klart blev jag intresserad och började spela in.

Här har ni resultatet:

http://kapten.servebeer.com/so litaire/fuskande_barn_av_Horiz on/Fuskande_snorungar.mp3

"Om jag får 2 toast så bränner jag fusket åt dig" - "Man kan inte skapa en ny fil" - "Måste gå och valla, har träning ikväll"

Jag tycker själv att den är värd att höra, då jag själv fick ett gott skratt då jag spelade in den.

Nej, den är inte fake och den finns inte att hinna någon annanstans, men om ni nu gör det så skulle jag uppskatta om ni hörde av er med länk eller liknande.

/ Horizon aka Manne
Föregående tråd
Nästa tråd

573 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar